[linux-ileri] Re: ip tables

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 12:38:24 EST

    Merhaba; anlattiginiz seyi tam olarak anlayamadim. temel olarak DHCP ile ip dagitirsiniz. ip leri dagitirken default gw leride kullanicilara gonderirseniz gonderdiginiz kullanicilar internete cikabilirler. gw ipsini gondermediginiz kullanicalarda internete normalolarak cikamazlar eger boyle bir sey yapmazsaniz ve eger gw makinaniz linux ise

    iptables -a INPUT -s 192.168.1.6 -j DROP

    komutunu kullanabilirsiniz. 1.6 makinasindan gelen paketleri kabul etmeyerek netede cikmasini engelleyebilrisiniz. Burada makinanizi gw den baska bir islem icin kullanmadiginizi farzediorm. cunku bu kuralla 1.6 makinasinin butun isteklerini yanitsiz birakicaktir.

    Emre Tugriceri
    etugriceri@phreaker.net
    uin:1075326