[linux-ileri] Apache .htaccess sorunu

---------

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 13:39:31 EST

    Ben bir klasorumu şifreledim htpasswd ile kullanıcımı atadım doğru
    çalışıyor. Fakar user ve pass tutmuyor bir türlü giremedim kendi klasorume
    ama htpasswd ye bakltığımda userı eklediğini görüyorum 10 tane kullanıcı
    yarattım ama hiç biriyle giremiyorum. Yardımcı olursanız sevinirm. Şimdiden
    Teşekkürler

    Saygılarımla,

    Serdar Şahin