[linux-ileri] Re: cbq ve htb bandwidth

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 03:57:16 EST

    Tekrar Merhaba;

    Cvp iniz i=E7in tesekkurler. Bu kadar dusuk hizlarda calistirmicam zaten sa=
    dece test amacli bu sekilde deniyordum. Birde sfq kuyruklarinin uzunlugunda=
    n dolayi
    dusuk hizlarda gec tepki vermesinden bahsetmisiniz. sanirim yuksek hizlarda=
     problem cikarmaz.Ben 2Mbit lik bir hatti 2 ye bolmekte kullanmayi dusunuyo=
    rum.=20
    Sonuclari en yakin zamanda tekrar bildirrim.=20

    Bandwidth e ek olarak Ayni yone giden ve belirli ip lerden gelen paketlerin=
     headerlarini birlestirmek gibi band i rahatlatacak bir uygulama
    varsa google da daha arastirmadim ama kafamdaki problemi tam olarak cozmeme=
     yardimci olacak. Daha ayrintili soylemek gerekirse
    voipte qos olarak kullanmayi dusunuyorum. Buna verebileceginiz ornek varmi?

    iyi calismalar...

    Emre Tugriceri
    istanbul
    etugriceri@phreaker.net
    Uin: 1075326

    Sal=FD 09 Mart 2004 05:19 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D --=20