[linux-ileri] Re: Signal 6

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 03:37:02 EST

    Selamlar..

    IOT instruction, Input Output Transfer instruction demek kabaca. Benim
    hatirladigim, PDP'lerde IOT komutlari (op-code level) vardi. Ama Linux
    icin vs. ne anlama geldigini bilmiyorum, sanirim bir zamanlar biliyordum
    gibi bir histe var icimde ama... Demekki bu bizim gibi Jurassic
    devirlerde kullanilmis bir sey olmali. Bugunlerde bilmenin pek pratik
    faydasi olmayabilir..

    Saygi ve sevgiler..