[linux-ileri] Re: [linux-ileri] Free space

---------

From: yunusbal@idealtd.net
Date: Sat 06 Mar 2004 - 13:24:10 EST

    Merhaba önce otomatik olarak yüklensinden kasıt tam olarak ne anlama
    geliyor pek anlayamadım ama.
    önce ikinci diskinizi bilgisayara bağlayıp formatladıktan sonra
    fstab içine açılışta istediğiniz klasöre mount edilmesini
    sağlayabilirsiniz. herhangi bir kurulum yaparkende öreneğin

    ./configure --prefix=/yeni/disk gibi
    kullanabilirsiniz.

    İyi Çalışmalar
    Yunus BAL