[linux-ileri] Free space

---------

From: Serdar Þahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 10:26:57 EST

    Öncelikle cevaplariniz icin cok tesekkurler. Bir sorum daha olacak. Gecen
    gun sordum fakat cevap alamadim. Benim harddiskim doldu. Ek bir harddiskim
    var fakat bunu takinca butun yuklemek istedilerim otomatik 2. harddiske
    yuklensin istiyorum. Bu sorunu nasil halledebilirim.
    Simdiden cok tesekkurler,

    Saygilarimla,

    Serdar Sahin