[linux-ileri] Re: Slackware Sorunu

---------

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 07:51:08 EST

    İndirdiğim yeri unuttum. Dosyanın adi "slackware-9.0-install.iso" herhangi
    bir yerdeki bu dosyanin md5'ine baksam aynimidir yoksa indirdiğim yerde
    farklı olabilirmi?

    Birde 9.0 ile 9.1 arasındaki fark nedir ki toplam 4 cd 9.1? Bu farki kisa
    bir açiklamayla anlatirsaniz sevinirim. GUI olayındanmı farkediyor.