[linux-ileri] Re: Qzel=20i=FEletim?= sistemi..

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 11:02:11 EST

    Linux-BBC veya Peanut Linux tarzı birşey yapmak istiyorsun sanırım.
    Linux BBC WindowMaker ve temel bileşenlerden oluşan bir Linux dağıtımı ve
    CD'den Boot edilerek çalışıyor.sanırım 65MB civarlarında. Iso sunu webden
    indirip üzerinde oynamalar yaparak kendi Linux'unu oluşturabilirsin. Zaten
    Linux-BBC'nin amacıda Teknik servisler elemanları, ve Kendi CV'ni kendi
    yanında taşı mantığı.

    LFS yi de deneyebilirsin. Baştan sona kendi sistemini oluşturmak için ama bu
    biraz bilgi ve sabır isteyen birşey. Ben yapmak istemiştim ama üşendiğimden
    başlamadım :)

    Kolay gelsin...