[linux-ileri] Re: Mandrake sorunu

---------

From: ilker Yenice (ilker.yenice@infotron.com.tr)
Date: Fri 05 Mar 2004 - 05:00:24 EST

    ilk olarak lg nin web sayfsindan( http://us.lgservice.com/ ) linux icin olan=
     firmware dosyalarini cekmeniz gerekiyor. Daha sonra bu dosyalari bir sistem=
     disketinin icerisine kopyalayin. Simdi sira donanima geldi ilk olarak cd=
     surucunun jumperini master ve slave e gelecek sekilde yan olarak takin. Cd=
     surucunun ide kablosunu takin ( secondary master olacak sekilde hatta hd=
     icin olan primary master kablosunu da cikarin ) ama guc kablosunu takmayin=
     makina disketten boot etsin boot islemi bittikten sonra cd surucunun eject=
     dugmesine basili tutarken power i takin ( tehlikeli gibi gozukuyor ama=
     degil ) cd surucunun isigi ilk olarak yanip sonecek daha sonra sadece=
     yanmaya baslayacak. Daha sonra diskete kopyaladiginiz program ile update=
     islemini gerceklestirin.... Daha bu hafta sonu basima geldi bir arkadasin=
     cd surucusunu boyle duzelltim...

    iyi calismalar....