[linux-ileri] Re: fedora core 1 kurulumu

---------

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Fri 05 Mar 2004 - 04:22:01 EST

    teknik terimlerin Turkce karsiliklari bazen komik geliyor degil mi? :))
    hasarsiz dosya, kazasiz belasiz gelmis, yolda byte'lari degismemis dosya
    demek.
    dosya "yolda" (internette, indirirken) degismis ise md5sum programi
    farkli bir sonuc uretecektir.
    boyle bir sonucla karsilasmissak o dosyayi silip yeniden indirmeye
    baslamak gerek.

    yeniden indirmek'in aciklamasini nasil yapsam ki. kafam durdu.. :)

    --
    İ.Osman Yozgatlıoğlu
    Datassist A.Ş.