[linux-ileri] Ynt: SWAT'in Sacmaliklari

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 18:31:17 EST

    hocam en temizi yanına bir manual alıp smb.conf u satır satır edit etmendir
    biraz uğraşırsın ama sağlam oluyor

    linux-ileri@www.linux.org.tr,linux-network@www.linux.org.tr<br><b>Gönderme
    Sacmaliklari<br><pre>Merhaba Arkadaslar,
    Fedora Core 1 kullaniyorum. Gecen hafta Linux'u tekrar kurdugumdan beri
    network paylasimimi bir turlu SWAT kullanarak yapamiyorum. SWAT herseyi
    cok kolay yapabilmemi, kimlerin hangi dosyaya baktigimi gosteriyor.
    Ayrica disardan (her ne kadar henuz yapamadiysam da) paylasimi kontrol
    etmemi de sagliyor. Eskiden APT ile kurdugum ve gayet guzel calisan
    program simdi sacmaliyor resmen...

    Tuslarin neredeyse tamamindaki Turkce karakterler cikmiyor ve bazi
    tuslarin uzerinde ayni seyler yaziyor. Defalarca tekrar kurdum, bir kez
    daha Linux'u yukledim ama olmadi. Fedora'nin kendi programlarini
    kullandigimda da bir turlu aga adam gibi cikamiyorum, kendi network
    adima baglanamiyorum falan filan... Ne oneriyorsunuz ? Ne yapmaliyim ?
    Tesekkkurler..

    </pre>