[linux-ileri] Re: ldap ve searchbase

---------

From: Oguz Yilmaz (oguz@idealteknoloji.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 13:27:21 EST

    O yazılımları nasıl çalıştığını bilmiyorum. Ancak outlook express'i
    incelediğim kadarıyla bir search parametresi verek ancak kullanıcılar
    görüleebiliyor. Yani illaki * yazmalısınız. Searchbase yalnızca *
    dediğinizde LDAP'ın hangi dalında bir arama yapılacağını belirtir.
    Örneğin "ou=People"
    Saygılarımla,

    merter_demir wrote:

    > Meraba, Outlook Express veya Microsoft outlook'tan ldap database'i
    >ekledigimizde aranacak kisi yerine * ibaresi koymadan liste gelmiyor. Yani
    >Global adress book daki gibi. Bunun bir cozumunu bilen varmi? to dedigimizde
    >tum kisilerin listesinin otomatik ciktisini almanin yani_? Kolay gelsin.
    > Merter Demir Uludag Universitesi...

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: text/x-vcard
    -- File: oguz.vcf