[linux-ileri] fedora boot yardımı

---------

From: bayhuck (bayhuck@mynet.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 04:56:00 EST

     merhaba, ben linux.org.tr den fedora core 1 i nidirdim ama cd den boot
    olmuyo bende disketle boot disk oluşturdum boot olarak açtım ama şimdide cd
    yi görmüyo veya cd deki img ları görmüyo ne yapmam gerekli donanımı
    listelerken asus cd-rom diye tanıyo ama yolunu bulamiyor bu fedorada mı
    sorunvar yoksa bendemi..yardım ederseniz sevinirim. iyi çalışmalar