[linux-ileri] Undelete

---------

From: cYBER cAT (cybercat@tnn.net)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 17:53:49 EST

    Benim undelete ile ilgili bir sorum olacak. Ext2 dosya sistemi uzerinde
    mc ile yaptigim undelete sonucunda 234854:34 seklinde isimlere sahip
    dosyalar olusturup onlari veriyor. Google’da falan aradim ama bir turlu
    bunun ne anlama geldigini belirten, bu sayilarin hangi mantiga gore
    dosya ismi olarak verildigini aciklayan bir dokuman bulamadim. Undelete
    edilen o kadar da cok dosya var ki... Tek tek deneyerek bulmak da
    imkansiz. Undelete yapmanin daha iyi yollarini bilen veya mc’nin
    undelete edip verdigi dosyalarin isimlerini cozmeme yardimci olacak biri
    umarim vardir. Neyse herkese simdiden tesekkur ediyorum. Iyi
    calismalar...

    Ender