[linux-ileri] Re: Garip bir shell problemi

---------

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 11:49:54 EEST

eger 172. satir yoksa, muhtemelen bir statement hatasi var, hata yukarlarda
bir yerde.

Eger 172. satir var ama bossa veya sorununuzla ilgili degilse, o statement
icerisinde daha ust satirlara bakin. Shell'iniz hatayi tam olarak parse
edemeyebilir.

isterseniz 165-175 satirlari arasini listeye gonderin.

kolay gelsin.

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org