[linux-ileri] Fedora Core 2 & IBM r40e Kurulum Problemi

---------

From: Ender (eaorak@yahoo.com)
Date: Tue 22 Jun 2004 - 10:32:05 EEST

IBM r40e dizustu bilgisayara FC2 kurmaya calisiyorum,
ancak kurulum cd'si ilk boot esnasinda hdd'i tanirken
takilip kaliyor. En son asagidaki mesaji vererek
kilitleniyor, ama herhangi bir hata da vermiyor.

FUJITSU MHS203AT, ATA DISK DRIVE

ide1 at 0x170-0x177,0x376 on irq 15
hda: max request size 128 KiB

Biraz arastirdigimda cevap olarak acilista
linux hda=3504,240,63

seklinde, hdd'in silindir/kafa/sektor bilgilerinin
ayrica verilmesi ile sorunun cozulebilecegini okudum
biryerden, ancak o da cozum olmadi.
Bazi dizustu makinalarda da
linux acpi=on

parametresinin gerekli oldugunu ogrendim ancak yine
ayni sekilde takilmaya devam ediyor. Basina gelen,
cozum onerisi olan var mi acaba?