[linux-ileri] Kernel 2.6.7 ile eth0 arabirimi =?UTF-8?B?YcOnxLFsYW3EsXlvci4uPw==?

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 16:35:20 EEST

Merhaba,

Fedora Core 2'de make oldconfig ile gayet duzgun calisan ve 4kstack
sorunu olmadigindan nvidia surucusunu yukleyebildigim bir kernel
derledim. Hersey duzgun calisiyorda is eth0 arabirimini acmaya gelince
soyle bir hata aliyorum:

[root@tunix root]# service network start
A=C3=B0 parametreleri ayarlan=C3=BDyor: [ TAMAM ]
Geridönü=C3=BE arayüzü etkinle=C3=BEtiriliyor: [ TAMA
M ]
eth0 arayüzü etkinle=C3=BEtiriliyor:
eth0 için IP bilgisi saptan=C3=BDyor...PING 195.174.32.1 (195.174.32
.1)
56(84) bytes of data.

--- 195.174.32.1 ping statistics ---
3 packets transmitted, 0 received, +3 errors, 100% packet loss, time 1999
ms
, pipe 4
ba=C3=BEar=C3=BDs=C3=BDz.
[OLMADI]

Acilista network servisi otomatik olarak acilmaya calistigindan eth0
acilamadigi icin baya bir bekletiyor beni... Baglantimda sorun vardir
diyecegim ama eski orjinal FC2 kernelinden atiyorum bu mesaji.. Yani
baglantimda sorun yok. Yeni kernel, internet'e baglanamiyor, ne
yapabilirim ? Tesekkurler...

--
Alper KANAT
http://raptiye.org