[linux-ileri] Yeni

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 20:09:32 EEST

Selamlar;

http://tux.tubitak.gov.tr/?p=document&doc=1 adresinde adını "Kurumsal
e-posta Sunucusu Kurulumu" verdiğim dökümanın ilk halini bulabilirsiniz.

Dökümanda Gentoo Linux üzerinde Postfix + OpenLDAP + Cyrus IMAP + Cyrus
SASL + Webmail + Amavisd-New + SpamAssasin + Clamav gibi uzunca bir
listenin bir araya getirilmesini anlatmaya çalıştım. Bir sürü yazım
yanlışı, yanlış bilgi v.s olabilir. Dökümanın başında da yazmaya
çalıştığım gibi döküman bir how-to'dan öte belki referans niyetine
kullanılabilir. Kötü bir dil ve az bilgi içerdiğinin de farkındayım, boş
zaman buldukça üzerinde oynama yapmayı planlıyorum.

Dökümanı sadece gentoo'ya spesifik yazmamın bir sebebi [ bir sürü var :)
] örneğin redhat'in amavisd-new, clamav ve bir sürü bağımlılığı için
offical destek vermemesidir. Gene örneğin redhat'in Postfix'e LDAP
desteği vermemesi [ RHES dışında ] yada Cyrus'un offical paket olmaması
[ FC2 dışında ] da sayılabilir tabi :=)

Fakat döküman referans alınarak RHES üzerine
http://www.invoca.ch/pub/packages/cyrus-imapd/ adresindeki cyrus.srpm
ler kullanarak fakat Amavisd-New + SpamAssasin olmadan da kurulum
yaptım.

Umarım birilerinin işine yarar...

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu