[linux-ileri] Re: hdd yazma sorunu

---------

From: Gürkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 22:06:02 EEST

df ile partition'larinizin durumuna baktiniz mi?

"HDD'te yer olmasi" cumlesinin "dosyayi atmak istedigim partition'da yer
var" gibi bir sekilde olmasi gerekiyor... netekim / (root) icin ayri
partition, /home icin ayri partition ayirdiysaniz ve ornegin / (root)
partitionda yer kalmamissa bu tip bir durumla karsilasmaniz normal...

Kolay gelsin...

--=20
Gurkan ASLAN
Software Developer