[linux-ileri] Re: TOPLU YANIT : Re: Re: Fedora Core 2 Problemlerim - Lutfen Yardimci Olun..

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Mon 07 Jun 2004 - 15:55:33 EEST

Diger konularda herhangi bir cevap olmamasindan yakiniyorum aslina=20
bakarsaniz.. Simdi de paylasimlarima ulasiliyor ama Security =3D SHARE=20
olmasina ragmen paylasimlara giriste sifre istio anlayabilmis degilim.

En cok canimi sikan ve basima yeni peydah olan sey ise sadece=20
OpenOffice.Org'da Luxi Sans formatinda Turkce karakterlerin (ozellikle s=20
- listede tr karakter kullanamiyorum maalesef) cikmiyor olmasi.. Diger=20
programlarda sorun yok ama OpenOffice'de fonttadaki tr harfler=20
gozukmuyor. Baska sikintilarim da var. Mesela DC Gui'nin yeni=20
versiyonunu yukleyecegim, QT'nin qt-mt paketinin eksik oldugunu soyleyip=20
izin vermiyor. Kaynak kodundan RPM yapmaya calisirken oluyor bu..=20
(haliyle derlerken) QT'nin en son surumunu bilmem ne destegiyle (-trace=20
miydi neydi) derleyin diyor, QT'nin RPM'ini sileyim diyorum o kadar cok=20
bagimliligi var ki silsem gnome-session paketi bile gidiyor. O yuzden=20
kitlendim resmen...

Son zamanlarda attigim mesajlara hic cevap da gelmiyor hem burada, hem=20
ANet News'da.. Dagitimi degistirme noktasina geldim artik.. RPM tabanli=20
bir dagitim kullanmasam mi diyorum. Slackware, Debian veya Gentoo'yu mu=20
secsem diye dusunuyorum bazen hem bazi seyleri de iyice temelinden=20
ogrenmis olurum. Ama Fedora Core 2'de cok hosuma giden seyler de yok=20
degil.. :(

Alper KANAT
http://raptiye.org

Serb=FClent =DCNSAL wrote:

>Bende fedora kullan#305;yorum server da ve #351;imdiye kadar bir problem=
 ya#351;amad#305;m. Ancak prosoft yetkililerinin (dolay#305;s#305; ile re=
dhat in) dile getirdi#287;i #351;=F6yle bir ger=E7ek varki fedora projesi=
 kararl#305; redhat s=FCr=FCmlerine ula#351;mak i=E7in bir ara=E7 olarak =
kullan#305;l#305;yor. Bunu duymak beni olduk=E7a rahats#305;z etmi#351;ti=
 a=E7#305;kcas#305;.
>Fatih YILDIZ <mfyz@linux-sevenler.org> wrote:er=E7in =E7ok hakl=FDs=FDn,=
 bu konuda zaten mesaj=FDmda bir diretme yok. ba=FE=FDmdan
> [...]
 bi=FEey
>s=F6ylem. k=FC=E7=FCk bir yanl=FD=FE anla=FE=FDlma oldu galiba...
>alper arkada=FE=FDm da, herhangi bir yan=FDt olmad=FD=F0=FDndan yak=FDnm=
=FD=FE mesaj=FDmdan
>k=FC=E7=FCk bir b=F6l=FCm=FC hat=FDrlat=FDr=FDm.
>
> =20

>tekrar derlemen gerekiyor.
>
>On Thu, 2004-06-03 at 18:25, Er=E7in EKER wrote:
>
> =20

>BE THE SOURCE WITH YOU

> Yahoo! Messenger - Communicate instantly..."Ping" your friends today! =
Download Messenger Now