[linux-ileri] turkce font ile ilgili yardim ve bilgi

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 16:13:00 EEST

Penguen arkadaslar linux fedora core 2 kullaniyorum
daha aslinda redhat 6.0 dan beri kullaniyorum ama ara
sira lazim olup her seferinde cozemeyip simdi yine
basima gelen ama bu sefer mutlaka cozmek zorunda
oldugum bir sorun acrobat reader kullanmak zorundayim
linux da bazi dokumanlarimi sadece o dogru basiyor
fakat hem vi da hem de reader da turkce karakterler
gozukmuyor yada ters soru isareti cikiyor. Daha once
eger yanlis hatırlamiyorsam ISO10646-1 font
eksikliginden dolayi readeri hic acamiyordum ama simdi
aciliyor fakat karakterler cikmiyor. Hem vi da hem
acrobat aslina bakarsaniz tüm hepsinde font sorunumu
nasil cozebilirim. her turlu yardim, bilgi,
yolgosterme, sayfa adreslerinizi bekliyorum lutfen
yardimci olun.