[linux-ileri] Re: domain adi olmadan qmaile login

From: Hasan AHLATCI (ogrenci@ahlatci.net)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 17:23:44 EEST

sorun nerde cikabilir.
bunu fark eden kullanici user@domai1.com yerine user@domain2.com mail
adresini verip o mail adresinden mailleri cekebilir.Eger ayni sirket
bunyesinde sorun olmayacak domain iseler sorun degildir.ama hizmet veren
bir kurulus ise domain sahipleri bundan hosnut olmayacaklardir.

birde vpopmaile default domai ~vpopmail/etc/ altında ki defaultdomain
de de vermeniz gerekir...Emin degilim ama kontrol etmekte fayda var..