[linux-ileri] Re: merkezi adres defteri

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 22 Jul 2004 - 15:43:00 EEST

Selam,

> Bahsettiginiz yapiya esnek LDAP sorgulari gonderebilirmisiniz?

LDAP sorgularını sadece LDAP sunucularına gönderebilirsiniz.

Komplex sorguları samba tabanlı sisteme göndermeniz ise client tarafından
yapmış olduğunuz uygulamanızın ne kadar iyi yapıldığına ve samba tarafından
bunu ne kadar iyi becerebilmenize göre değişir ve evet yapabilirsiniz.

Bakın ben size LDAP yerine bunu kullanın demiyorum. Addressbook türü
uygulamalar için en iyi çözüm LDAP tabanlı sistemlerdir.

Ama daha önce dediğim gibi bu gerek şart değildir. Sadece yeter şarttır.

İlla ve illa LDAP kullanma zorunluluğunuz yoktur. Önceki mailimin amacı bu
yargıyı düzeltmek için idi.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant