[linux-ileri] Re: domain adi olmadan qmaile login

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 17:55:13 EEST

evet belirttiginiz durumun farkindayim. ama sorun olmayacagi
kanaatindeyim. kullanici sayisi fazla degil fakat diger turlu subeleri
dolasip tek tek ayar yapmak gerekecektir. ayrica sadece webden login
olan kullanicilar da var. onlar icin de uzun bir sekilde kullanici adi
yazmak cok daha buyuk bir hosnutsuzluk sebebi olacagini dusnuyorum :)
vpopmailin guncel surumlerinde default domainin,
~vpopmail/etc/defaultdomain dosyasina eklenmesi gerektigini biliyorum.
www.qmailrocks.org da bu konuda benim gordugum en guncel site, patchler
ve yazilimlar en guncel durumda.

ikinize tekrar tesekkur ediyorum.