[linux-ileri] Re: merhaba

From: Abdullah GÜNEY (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 09:19:53 EEST

Merhaba,
Eger linux scsi yi gormedi ise yapilacak birkac sey var. Birincisi sunucunun
ureticinin sitesinde linux ile ilgili driverlar var mi diye kontrol edin.
Bir cok firma linux ile ilgili raid,scsi,hotplug ..v.b gibi driverlari cd
den veya sitesinden duyuruyor. Ikincisi ise scsi ve kartinin ozelliklerine
gore internette aratin. Eger knoppix gorduyse mutlaka bir driver mevcuttur.

Not: Konu baslinigina konuyla ilgili bir sey yazin. Daha asonradan arama
yaparken insanlar daha kolay ulasabilirler sorunlarina.