[linux-ileri] Re: emerge sorunu

From: S.ド簰ar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 17:38:42 EEST

Selamlar;

emerge unmerge paket_ad覺 iinizi g繹recektir. [ emerge unmerge cdplay
gibi ]

Paket 癟ak覺malar覺 i癟inde k覺saca 癟ak覺an paketi kald覺rmak ve yerine
癟ak覺t覺覺 paketi kurmak 癟繹z羹m olacakt覺r. Tehlikeli diye anlat覺lan
eyler, ger癟ekten ne yapt覺覺n覺 bilmeyen bir kullan覺c覺 i癟in yeterince
tehlikelidir [ mesela depclean o paket ve ona bal覺 t羹m paketleri ve o
paketlerin ba覺ml覺l覺klar覺n覺da kald覺r覺r, yanl覺 kullan覺l覺rsa ortaya
neredeyse her paket temizlenmi bir sistem 癟覺karki kurtarmas覺 hi癟 ho
olmasa gerek ]

--
S.alar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
T羹rkiye Bilimsel ve Teknik Arat覺rma Kurumu