[linux-ileri] Re: Lineak'da Derleme Hatasi

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 12:26:00 EEST

Selam,

> Header'lari nasil update edebilirim peki ? Slackware'in CD'sinde testing
> klasorundeki header paketini kurmustum yalnizca.. Kendi kernelimi
> derlememe ragmen header dosyasi olusturmamis sanirim.. Ne yapmam
> gerektigini anlatirsaniz cok sevinirim. Tesekkurler..

!!Siz önce -pedantic i kaldırın.!!

header için.

make mrproper
make include/linux/version.h
make symlinks
mkdir /usr/include/asm
cp include/asm/* /usr/include/asm
cp -R include/asm-generic /usr/include
cp -R include/linux /usr/include
touch /usr/include/linux/autoconf.h

(eğer ne yaptığınızı gerçekten biliyorsanız) şeklinde kullandığınız kernelın
headerları aktarabileceğiniz gibi genelde her dağıtımda olduğu gibi
slackwarede de vardır sanırım kernel-headers diye paket vardır. Onu
yükleyiniz.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant