[linux-ileri] Re: ADSL ve SERVER

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Mon 12 Jul 2004 - 01:37:45 EEST

      Oncelikle merhaba simdi modem olarak neyi kulaniyosunuz bilmiyorum
ama simdiya kadar cogu modemle dogrudan port yonlendirmeyi dendim pek
basarili olamadim bence birazcik sacmada geldi bende modemi bridge
kulanarak adsl ye linux uzerinden baglanip ip yi dogrudan pc nin almasini
sagladim sizde boyle yaparak ping atiginizda dogrudan makinanizi gore
bilirsiniz ikinci sorun static ip normalde telekom her adsl icin bir static
ip ucretsiz veriyor basvurun alin eger problem cikarrilarsada modeminize bir
kesintisiz guc kaynagi takin adsl de modem kapanmadigi surece ip ayni kalir
mantik bu kolay gelsin