[linux-ileri] Re: Slackware 10 - Kernel 2.6.7 Derlemek

From: Bayram Tamer Güneş (btgunes@interekspres.com)
Date: Tue 06 Jul 2004 - 18:01:01 EEST

Mert =?iso-8859-9?q?Uzbaşlı?= wrote:

>Merhaba,

>/etc/lilo.conf icerisinde append="hdc=ide-scsi" girmis olabilirsiniz. Cd
>writer kullanmak icin 2.6 kernellerde buna gerek yok artik. (tabi eger bunu
>cdwriter kullanmak icin girdiyseniz)

locale ayarları yani LC_XX den bahsediyor olmalısınız.. bunun kermel
derlemekle pek ilgisi yok aslında..

mevcut .config dosyasını yollarsanız belki daha kolay yardımcı
olunabilir. bir de her yeni kernel derlemeden önce mutlaka en azından "
make clean" , hatta . config dosyanızın yedeğini aldıktan sonra da "
make mrproper" yazarak tüm kodu ilk haline dönüştürebilirsiniz .

# cat /proc/cpuinfo
# lspci -v

komutlarının çıktılarını gönderirseniz eksik olan şeyi bulmak daha
kolay olur