[linux-ileri] Re: amavis + clam

---------

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 13:27:25 EEST

merhaba,

tesekkurler çalıştırdım..
fakat hala w32.beagle@mm virusu geciyor :(
sizde amavis ve clam kullanıyorsunuz anlasılan. eger sorun olmazsa sizin
mail adresinize bahsettigim viruslu maili gonderebilirmiyim :) uzun zamandır
besliyordum :) sorun amavismi yoksa benim konfigrasyonummu merak ediyorum?
cunku clamda bu virusu tanıyor( ismi farklı ). birde amavisin saglıklı
calısması ıcın gereklı bazı kutuphaneler var ozellıkle bu paket dosyaları
uzerinde işlem yapmak için. sizin amavis.log dosyasında neleri buldugunu
yazıyor olması lazım. zahmet olmazsa onlarıda bana mail atabilirmisiniz tabi
virusu yakalarsa?

tesekkurler
aykut