[linux-ileri] Re: Server yedekleme

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 10:55:17 EEST

Selamlar;

On Thu, 2004-07-01 at 10:18, Taner Karagol wrote:
> Ayrıca bulunan NLB cihazları ile bu işi yapabilirsin ama Linux'da NLB işini
> yapacak bir servis olduğunu sanmıyorum.

Bakınız M$ NLB [ Eğer NLB'den kastınız Network Load Balancing ise ]
yapıyorsa amiga, commodore 64 yada cep telefonunuza filan bile
yaptırabilirsiniz emin olun :)

Google'da ufak bir arama ile istediğiniz gibi özelleştirilebilir zilyon
tane servis, yazılım vs. bulacaksınızdır.

> Aslında bazı servisleri kolay yöntemlerlede NLB gibi çalıştırabilirsin.
> Örneğin web. DNS sunucunda web sunucun için iki linux'u gösterirsin ve her
> çözümleme isteğinde iki ip adrersinden biri gönderilir (MS birzamanlar bunu
> yapıyordu, belki şu andada yapıyordur).

Yapmak istediğiniz için http://www.linuxvirtualserver.org/ iyi bir
başlangıç noktası olabilir...

http://www.linuxvirtualserver.org/links.html'e de göz atmakta fayda var.

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu