[linux-ileri] Open Office ile ilgili..

---------

From: Alper KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Sun 25 Jan 2004 - 13:22:09 EST

    Merhaba..
    Open Office ile ilgili bazi sikintilarim var. Bildigim kadariyla listede
    bu isle ilgilenen kisiler var. O yuzden buraya yaziyorum. Open Office'in
    forum tarzi birsey olsa oraya yazardim ama bug report kismina uyelikle
    falan ugrasmak istemedim. Zaten olayin bug olup olmadigini da tam
    bilmiyorum ya neyse.. Sorunlarimi hemen yazayim:

    1) Yazgidim kelimeler birbirlerine cogu zaman fazla yakin oluyorlar.
    Ornegin yanlis hatirlamiyorsam M harfi ile biten kelimelerden sonra
    gelen harfe de bagli olarak kelimeler nerdeyse bitisikmis gibi
    gozukuyorlar. Bu bir cok kez sikinti oluyor benim icin.. Sonucta yazilan
    yazilar MS Word'deki kadar duzgun ve bicimli cikmiyorlar. Actigim
    dokumanlar da oyle.. Farkli ve guzel fontlar da var ama hepsi daginik ve
    cirkin gozukuyorlar. Tam olarak aciklayamiyorum bunu ama garip gozukuyorlar.

    2) Elimde 300 sayfalik C Programlama ile ilgili bir Word dokumani vardi.
    Bunu acmaya calistigimda bazen Repagination yazip indicator ilerlerken
    hata veriyor ve hata raporu yollayayim mi diye bir pencere cikiyor.
    Gerekli aciklamalari yazip yolla dedigimde baglanamiyor diyor. Oysa ki
    ben o sirada internetteyim.. (Kullandigim surum 1.1.1a) Word
    dosyalariyla Open Office Writer'i iliskillendirdim ve cift tikladigimda
    normalde aciliyor ama o 300 sayfalik dokumanda asla acamiyor. Hic
    degilse once Open Office'i acip sonra dokumani actigimda bi acilma sansi
    var ama dosya cift tiklayip acmayi denersem asla acilmiyor.

    Cevaplar icin simdiden tesekkurler...