[linux-ileri] Re: Linux Ileri Sonuc

---------

From: UsTa (usta@mardin.gov.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 13:56:28 EST

    Selam
    Bir konu hakkında problemi olan arkadaşın hangi bölümde cevap bulabileceği belli olmaya biliyor ve yeni arkadaşlar en azından nerede soracaklarını bilmeden soru gonderiyorlar.
    Bence bunu problem etmeye gerek yok isteyen ya da zamanı olan cevaplasın olmayanda kanımca olumsuz yorumlar yaparak soğutmasın derim.

    İyi çalışmalar

    Servet TAŞ
    Mardin Valiliği
    Webmaster