[linux-ileri] Re: vqregister kurulumunda mysql hatasi

---------

From: Tufan Bıyıktas (tfn@mail.ege.edu.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 07:27:30 EST

    Merhabalar ,

    yardimlariniza cok tesekkur ediyorum

    bu sefer hata vermeden calisti.

    fakat ,

    uye olmak icin gerekli formu dolduruo
    register e basainca

    Unrecoverable Error: Internal field check error.

    An unrecoverable error occured while processing your request.
    Please contact the administrator if this continues.

    diye bir hata verfi
    fakat bu kullanici adi ve sifre ile giris yapinca da
    sorun cikmiyor.
    mysql e baktim tabloya herhangi bir kayit eklenmemis

    vqregister conf dosyasi asgidaki gibi ;

    #######################################
    #
    # vQregister configuration file
    # <vol@inter7.com>
    #

    # ADMINEMAIL
    #
    # Syntax: AdminEmail <admin@domain.com>
    #
    # Sets the administrative contact
    # for the vQregister program. Any errors
    # that are generated should contain this
    # email address. See the TEMPLATE file,
    # and the template files.
    #

    AdminEmail admin@sirket.com

    # REGISTERUSER
    #
    # Syntax: RegisterUser <username>
    #
    # Sets the username on the domain the user
    # is signing up for, that vQregister sends
    # out when VERIFY is on. The domain is
    # the user is signing up for is appended.
    #

    RegisterUser vQregister

    # SUBJECT
    #