[linux-ileri] Re: fedora dual monitor

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 04:08:05 EST

    Selamlar,

    19-01-2004 Pazartesi günü saat 18:05 sularında, Murat Koc dedi ki:

    > http://www.google.com/linux
    >
    > xinerama
    >
    > diye aratin. gerekli seyler cikacaktir. howto filan vardi.

    Daha önce linux-baslangic'a göndermiş olduğum bir cevap:

    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-baslangic/2002/Dec/0061.html

    Murat'ın burada, benim de yukarıdaki bağlantıda bahsettiğim gibi
    Xinerama-HOWTO ilk okunması gerekenlerden. Bu işi yapmak için bazı
    dağıtımlar kolay yapılandırılabilir araçlar sunuyorlar ama linux-ileri
    listesinde olduğumuza göre bizim işimizi bunlar görmez :).

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin
    www.metin.org