[linux-ileri] Okul projesi

---------

From: Gürkan YILMAZ (gurkan.yilmaz@linefx.net)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 14:38:30 EST

     Merhaba;
    Ben şuanda Php ve MySQL kullanarak yaklaşık 1000 kişilik bir fen lisesine
    online öğrenci otomasyon sistemlerini yaptım ve şuanda test aşamasında.
    Şimdiye kadar olan testlerde hiçbir sorun yaşamadım vede yaşıyacağımıda
    sanmıyorum. Php ve MySQL bilginiz iyiyse bunu çok kolay olmasada
    yapabilirsiniz sanırım. Sorun olucak tek şey code larınızdaki güvenlik
    açıkları olabilir diğe düşünüyorum.
    İyi Çalışmalar
    Gürkan YILMAZ