[linux-ileri] redhat ghost

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 06:40:06 EST

    Merhaba. normal bir harddisk uzerinden bulunan redhat 7.3 isletim
    sistemini ghost la copyalayip. scsi harddiski olan bir makineye yazdim.
    surekli acilista kernel panic hatasi aliyorum. root u kendim gostermeye
    calisyorum ve /dev/sda3 oldugundan da eminin fakat bir turlu. makine
    acilmiyor. bu konuda yardimci olabilecek bir var mi? tesekkur ederim.

    Ozmen Emre DEMIRKOL