[linux-ileri] Wine Configuration

---------

From: Levent Aksoy (levent@portakalteknoloji.com)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 03:27:57 EST

      Arkadaslar merhaba,

      Mandrake 9.1 alt=FDnda wine kurmaya calisiyorum,
    wine ile ilgili "rpm" dosyasini ve "libwine" olan rpm dosyasini kurdum. Fak=
    at bir turlu hicbir .exe dosyasini calistiramadim. Bir klasordaki "ttf" diz=
    inini bulamadigini soyluyor. Ben bu istedigi True Type Fontu Mandrake Cd le=
    rinde bulamadim. Calistirmaya calistigim sey cok basit "TC.exe", yani font =
    filan gerekmiyor. Ayrica User32.Dll.so gibi bir hata daha veriyor.

      User32.dll similasyon library dosyasi zaten wine ile beraber gelmiyor mu?=