[linux-ileri] Re: Mandrake 9.2

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 08:47:47 EST

    WinISO ismindeki bir program bu isleri cok rahat yapabiliyor. CD yaziciniz yoksa ve internet hiziniz yeterli degilse ya cd'leri bir arkadasiniza yazdiracaksiniz ya da WinISO gibi bir programi kurarak icindeki paketleri alacaksiniz. Burada en mantikli islem birinci secenegi uygulamak olacaktir. Ikinci secenegi kullanmaniz da mumkundur fakat cd'leri yazdirma gibi bir olanaginiz varsa o zahmete girmek yersiz olacaktir.
    Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org