[linux-ileri] Kernel 2.6 derleme sonrasi rc.sysinit dosyasi

---------

From: Volkan Tenik (volkan@hipotez.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 06:44:18 EST

    Merhaba

    redhat 9 kernel 2.4.20.8 çekirdeğe sahip linux için
    kernel 2.6.0 derledikten sonra açılış esnasında rc.sysinit dosyası ile
    alakalı olarak bir çok hata mesajı
    gözüküyor fakat ekran çok hızlı geçtiği için yazılanları okuyamıyorum.
    açılıştaki bu mesajlar nerede loglanıyor acaba ?
    dmesg
    /var/log/messages
    ve /var/log altındaki log dosyalarında bulamadım
    açılış mesajları var ama rc.sysinit ile ilgili satırlar yok
    kernel derlendikten sonra rc.sysinit de bir değişiklik yapmak gerekiyor mu?
    birde linux-sevenler.de adresinde kernel derleme yazısında bahsedilen
    rpm leri mutlaka kurmak gereklimi acaba?

    iyi çalışmalar dileğiyle.