[linux-ileri] Re: Mandrake 9.2

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 12:52:43 EST

    Gokhan> Bu konuda birseyler soylemek istiyorum. sizin de onerdiginiz gibi basit olan
    Gokhan> sorunlar icin ya da baslangic konusunda olan sorunlar icin baslangic
    Gokhan> sitesine yaziyorum. ancak baslangic sitesine yazdigim zaman da cevap almakta
    Gokhan> szorlaniyorum. zir abaslangic sitesinde netwrk veya ileri seviyedeki
    Gokhan> insanlarin pek azi uye. dolayisiyla da cevap verrebilecek insanlarin
    Gokhan> olmadigi bir ortamda soru sormak durumunda kaliyorsunuz. bu nedenle insanlar
    Gokhan> ileri seviyede basit sorular (sizin icin basit) sorduklarinda hemen yargiya
> [...]

    Bu konuda size katilmiyorum.

    Listelere genelde cevap veren isimleri toparlasaniz bunlarin hemen hemen
    tum listelere uye oldugunu farkedebilirsiniz. Baslangic yeni baslayanlar icin degil
    basit sorular icindir desek daha dogru.

    Baslangic listesinde sorulup cevaplanmamis soru sayisi
    diger listelerden oran olarak cok daha azdir...

    En azindan soyle dusunun: ustalari basit sorunlarla ugrastirmiyoruz.
    Onun yerine benim gibi bir suru kisi baslangic seviyesinde kolayca
    yanitlayiveriyor oradaki sorulari. (Ustalar da devreye giriyor bizler
    hatali yonlendirirsek ya da eksik kalirsak)

    Saygilar.
    Umut