[linux-ileri] Re: debian 3.0 a printer kurmak

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 14:44:58 EST

    * Murat ARSLAN <muarslan@meteor.gov.tr> [2004-01-09 17:35:12+0200]
    > [...]
    > Baska bir öneriniz ya da bu konuda önerebileceginiz kaynaklar var mi?
    >
    > Ilginize tesekkür ederim. Umarim bu problemi çözebiliriz.

    CUPS'i denediniz mi? Eksik hatirlamiyorsam soyle yapacaksiniz:

            apt-get install cupsys cupsys-client cupsys-bsd

    Bu asgari kurulum. Size bir de CUPS surucu ve yazici tanimlari
    gerekecek. HP 8550'nin ozelliklerini bilmiyorum fakat foomatic
    listesinde ona yakin bir sey bulabilirsiniz: (Alternatif olarak farkli
    fakat cok daha kucuk bir paket olan gimp-print suruculeri de is
    gorebilir belki.)

            apt-get install cupsomatic-ppd

    Bundan sonra `http://localhost:631/'e baglanarak yapilandirmayi
    tamamlarsiniz. Yazma islemine musaade etmek istediginiz kullanicilari
    `lp' grubuna eklemeyi de unutmayin:

            adduser <kullanici> lp

    --
    roktas