[linux-ileri] Re: Uydu internet, sky star2

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 02:37:28 EST

    Selamlar
    Gidis yonu telefon gelis yonu uydu olma uzere superonline ve sanirim dexar isimli bir firma vardi bu hizmeti veren ancak bunlarda ve sanirim tum avrupa da hizmet verenlerdede (amerikada olmadigini duydum) belli bir aylik mb indirme siniri mevcut su anda superonline da bu rakam 500 mb olmasi lazim o yuzden degmez gibi geldi.
    Benim bahsettigim onceki mailde ise sadece skystar karti ile belli frekanslarda ki tum internek hareketlerinin bir kopyasini alabileceginizdi. Yani insanlar film resim indirmesi durumunda sizede bir kopyasiþ gelebilir. ancak kimse 500mb sinir olan yerde film resim indirmez. hotbird uzerinde ve eurasia (veya eutalsat) sanirim bazi frekanslar mevcut

    Kýsaca uydu ve telefon hatti kullanimi mb kisitlmali oldugu icin pek makul degil
    Sayilarimla
    M.ALi VARDAR