[linux-ileri] Re: Evolution 1.4.5 Sorunlari

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 02 Jan 2004 - 10:22:47 EST

    Selamlar;

    UTC'de kalma durumu benim hatam caresizce timezonelari falan degistirip
    birde UTC deniyeyim fikrine kapilmisken oyle birakip mail atmisim :).
    Yanliz GMT+2 veya direk Turkey zone secili ikende problem bende sabit :).
    Hatta dedigim gibi sadece saat problemi degil ortadaki adam aliyor bugun
    kendime attigim maili 21 aralik diyor 13 nisan diyor o an cani ne isterse
    baska bir tarihe cekiyor ,bende ilgiyle izliyorum.

    Saygilar
    S.Caglar Onur