[linux-ileri] Re: 700Mb => 1GB CD Yazimi

---------

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Thu 01 Jan 2004 - 08:19:04 EST

    > K3B nin neresinden ayar yapiliyor hatirlamiyorum ama bu islemin adi "overburn". Mutlaka bir yerde (aygit ayarlarinda?) kbir secenek olmali.
    >
    > Her marka cd de makul sonuc alamayabilirsiniz, ve overburn yaptiginizda cd nin guvenilirligi (okunma kolayligi) azalir.
    >
    > Her cd yazici overburn modunu desteklemiyor. Ayrica 1GB veri de cok fazla. Acaba cok fazla miktarda kucuk dosya mi var cd de, ya da bazi dosyalarin boyutlari ile ilgili kasitli olarak bozuk mu yazilmis ?

    hayir overburning kullanarak 300 mb kazanc saglamak mumkun degil, o cd
    2-3 ay once duyurulan yeni teknolojiyle yakilmistir, markalari ve
    modelleri hatirlamiyorum ama 2 ayri cdrom ureticisi yeni teknolojilerini
    duyurmustu, ikisi de 1gb sinirini yakalamislardi, ancak biri
    standartlara uygun degildi, digeri her cdromda okunabiliyordu v.s.

    --
    MustafaOgun
    Istanbul ,TR