[linux-ileri] Re: DSL (ben kuruyorum)

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sat 28 Feb 2004 - 15:35:38 EST

     Diger listelerde cevap alamadiginiz icin mi bu listeye mail attiniz?Eger
    oyle yaptiysaniz iyi niyetli biri oldugunuzu dusunerek sunu soylemek
    istiyorum.Eger arama yapmadan,modeminizin kitapcigina bakmadan,modemi
    satan firmaya telefon acmadan daha da onemlisi
    'dsl kuramiyorum' diyerek sorununuzu anlayabilecegimizi ve hicbir
    zorunlulugumuz yokken cevap verecegimizi dusunuyorsaniz,yaniliyorsunuz.
    Sorunuza donersek,elinizdeki modemin marka-modelini yazarsaniz ve 'dsl
    kurmak' icin neler yaptiginizi anlatirsaniz ve takildiginiz noktalari daha
    net bir sekilde anlatirsaniz belki linux-network@linux.org.tr
    listesinde yardimci olabilirim.
    Tekrar ediyorum,modeminizin marka modeli,yani usb modem mi,ethernetli
    modem mi,yoksa ikisi birarada modem mi?Bu modemin ip atama ozelligi var
    mi?Bu DSL hat ve modem kullanilarak diger sistemlerle (or:windows)
    internete girebildiniz mi?Modemin,varsa ozel ayarlari yapilmis mi?Yoksa
    siz bize bu mesaji atarak modemi ucret karsiliginda kurmamizi mi
    istiyorsunuz?Eger oyleyse bu listede ucreti karsiliginda
    kuracak,isterseniz guvenlik gibi ekstra ayarlari yapacak,gerektiginde
    destek verecek cok kisi var.Kisaca siz ne yaptiniz ki ne istiyorsunuz?:)