[linux-ileri] Re: OpenLDAP ve Windows

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 07:01:32 EST

    LDAP ile win. makinaları auth. etmeyi hiç denemedim ama active
    directory'de ldap olduğuna göre yapılmalı diye düşünüyorum. Önemli olan
    field'ların birbirini tutması. Google da ararsanız bulabileceğinizi
    düşünüyorum uygun alanların ismini win'de neye karşılık geldiklerini v.s
    gibi bilgileri...

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu