[linux-ileri] Re: [linux-ileri]Re:[linux-ileri]Re:kernel2.6.2sorundevam

---------

From: caglar.onur@tubitak.gov.tr
Date: Thu 19 Feb 2004 - 03:53:56 EST

    Selamlar;

    Uzun zamandir 2.6.1 kullaniyordum 2 gun once 2.6.2'ye gectim zaten 2.6.x
    serisi kullandigim icin modutils ve module-init-tools uygundu. Problem
    kernel derleme sonunda make modules_install'da cikiyor. En azindan bende
    ve forums.gentoo.org'da yogunca problem buydu. 2.6.1->2.6.2 gecisinde once
    modutils sonro module-init-tools tekrar derlenmek durumunda kaldi. Bu
    islem problemleri cozdu. Neyse soru sahibi zaten gentoo kullanmiyorsa
    dediginiz gibi problem baska biryerde olabilir ama gentoo ise yapilmasi
    gereken o idi :)

    Benzer birsey olabilecegini dusundum. Ilgilenenler icin problemin
    ayrintilari bugs.gentoo.org yada forums.gentoo.org'da var.