[linux-ileri] xls to txt

---------

From: e110893@metu.edu.tr
Date: Wed 18 Feb 2004 - 10:48:21 EST

    Listeye yeni üye olduğum için herkese öncelikle kocamanından
    merhabalar;

    Benim şöyle bir sorunum var, çirkin bir Türkçe ile ifade edecek
    olursam linuxde excel tosyalarını text dosyalarına bir komut
    aracılıgı ile dönüştürmem gerekiyor (nerde kullanacağımı
    sormayın) dolayısıyla command line'dan calışan bu işi
    görebilecek bir programa ihtiyacım var
    Internette cok aradım, windows için bu işi görecek paralı
    programlar var ama opensource felsefesi ile linux altında böylesine
    basit bir iş için bir tool bulamıyorum, fikri olan?