[linux-ileri] virtualhost lara veri transfer siniri

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 14:04:19 EST

    selam,

    listeye bir arkadas virtual hostlara aylik transfer limitiyle ilgili bir
    soru sormustu.Bu apachenin mod_throttle modulu ile yapiliyor gorunuyor.
    4 hafta icin su kadar veri transfer et diyebiliyormussun.
    Soran arkadasin bu konuyla ilgili durumu nedir ogrenmek isterdim.
    Uretim ortaminda denediniz mi bu modulu nasil sonuclar veriyor ?

    tesekkurler